Гарантія та сервісне обслуговування.

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, Авторизований виробниками.
Адреса і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійне талоні.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

· Модель

· Серійний номер

· Гарантійний термін

· Дата продажу товару

Будь ласка, Зберігайте його протягом всього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.


Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка Переконайтеся що:

· Товар не був у використанні і не має слідів використання


товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
збережені всі ярлики і заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації НЕ порушені.

Сервісний центр не може відремонтувати товар в гарантійний період.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього Вам потрібно надавати:

1. товар з повною комплектацією

2. гарантійний талон

3. документ, що підтверджує оплату

4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»


Умови повернення та обміну. Гарантія

При купівлі техніки в нашому магазині, забезпечується гарантійне обслуговування протягом 12 місяців з дня покупки. Гарантія на навісне обладнання 14 днів.

Умови дії гарантії

Якщо протягом гарантійного терміну в роботі виробу виявлені дефекти, сервісні центри без справляння плати за роботу і заміну деталей відремонтують виріб або його несправну частину.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є фірмовий гарантійний талон виробника або оригінал накладної з обов'язковим зазначенням найменування товару і терміном гарантії з печаткою і підписом продавця.

В як підтверджуючий документ можна використовувати накладну від служби доставки (видається кур'єром при видачі посилки).

При відсутності ЦИХ документів гарантія Чи не буде мати сили. Всі умови гарантії відповідають чинне законодавства України.

Гарантія НЕ включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого виробу до Сервісного центру, або від нього.

Перевіряйте комплектність і працездатність протягом перших 14 днів після покупки товару.

Якщо техніка, з якихось причин, не працює або працює некоректно - обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності товарного чека (накладної на ім'я покупця), гарантійного талона та висновку авторизованого сервісного центру в тому, що умови експлуатації НЕ порушені.

Причини відмови від гарантійного обслуговування

• Відсутня гарантійний талон (або інші підтверджуючі документи)

• Порушення в оформленні гарантійного талона

• закінчився термін гарантії

• Природний знос вузлів і деталей

• Пошкодження вироби внаслідок недотримання інструкцій по експлуатації

• Недотримання умов зберігання

• Недотримання графіка технічного обслуговування

• Пошкодження вироби викликано потраплянням всередину його сторонніх предметів, речовин і рідин

• Наявність механічних пошкоджень, які привели до поломки

• Наявність ознак самостійного ремонту

• Внесення будь-яких змін або доповнень в конструкцію виробу

• Користувач була порушена цілісність вироби протягом гарантійного терміну: розкриті пломби, порушена збереження складу спеціальної фарби в місці кріплення, є сліди застосування механічних засобів на гвинтах, надрізані наклейки або захисні голограми

• У разі якщо частково або повністю відсутній заводський серійний номер

• Пошкодження були викликані стихійним лихом і дією Непереборне сили, включаючи: нещасні випадки, пожежі, попадання сторонніх рідин і хімічних речовин, затоплення, вібрацій