Трактор ТЕРРА ФОРС 5244HX - Новинка 2022 року.
Преміум комплектація.
Доставка до вашого дому . Розрахунок при отриманні.
Виготовлення документиів на облік.
Без авансів та передоплат .
У порівнянні із БРЕНДОВИМИ тракторами він має значно багатшу комплектацію, дійсно якісну збірку, новий сучасний дизайн, якісні шини ARMOUR, та дугу безпеки.
- оригінальний трициліндровий 25 сильний двигун КМ385ВТ, який установлюється на усі брендові трактори
- Коробка передач 4+1*2 із дводисковим зчепленням та блокуванням напівосей
- дводискове зчеплення
- дуга безпеки проти перекидання трактора вже змонтована із заводу виробника
- широкі шини ARMOUR 11.2-24/7.5-16
- додатковий гідравлічний розподілювач для одночасного використання передньої та задньої навіски
- cтильний яскравий дизайн JOHN DEER
- Якісне фарбування трактора
- два гідронасоси окремо на гідропідсилювач керма та задню гідросистему
- редукторний усилений передній міст
- потужна оптика
- передні та задні противаги
- 4 гідровиходи
- сидіння на Амортизаторі із боковими підтримувачами
- сучасна панель приборів із тахометром та іншими показниками
- передні крила
- якісно оздоблені важелі переключення передач
- рівна підлога
- дзеркала на високих стійках
Технічні характеристики трактора Терра Форс 5244HX
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 25 (17,6)
Колісна формула 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН 6,8
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (3×3)+(3×3)
Муфта зчеплення Дводискова
Кабіна –
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300×1470×2050
Експлуатаційна маса, кг 1474
ДВИГУН
Модель двигуна КМ385ВТ
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, cм3 1909
Турбонадув –
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2350
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 24 (245)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 32,0
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення CX0706
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Декомпресор -
Система змащення комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0710C
Тип масла в картері TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 5,1
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення постійно замкнутого типу, суха, дводискова
Основна коробка передач 5швидкості
Додаткові понижуючи коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,62–42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 15,6
Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту педаллю
Передній міст ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами
Рульове керування гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління +
Розмір передніх шин 7.50-16
Розмір задніх шин 11.2-24
Колісна база, мм 1610
Колія передніх коліс, мм 1170-1500
Колія задніх коліс, мм 1200, 1320, 1400
Кліренс, мм 400
Агротехнічний просвіт, мм 450
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) 4×20 / –
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 1,0 / 3,2
Тип мастила в ГПК SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,5
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 500
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 4 (2 напір/злив, 2 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система –
Буксирувальний пристрій знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540/750
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання –
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія –
Додаткове обладнання кабіни –
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 120
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками